بیش از 60 معامله ملک کلنگی در ایام تعطیلات نوروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396
بازدید : 132
نویسنده : omid

دنیای اقتصاد، از معاملات ملکی ثبت شده در ایام تعطیلات نوروز سال 96 خبر می دهد. بیش از 60 معامله ملک مسکونی کلنگی در تهران، در ایام نوروز 96 به ثبت رسیده است. در حالی که بازار مسکن و معاملات ملکی در این ایام به حالت نیمه تعطیل بوده است، آمار خوبی را برای معاملات ملک مسکونی در ابتدای سال 96 شاهد بوده ایم.

نگاهی به اسفند ماه سال 95، کاهش معاملات ملکی و کم شدن خرید و فروش واحدهای مسکونی را نشان می دهد. برخی از فعالان بازار مسکن و دست اندرکاران صنعت مسکن، کاهش 20 درصدی مشاهده شده در بازار ملک مسکونی را نشانه ای از رکود مسکن در سال 96 دانستند اما کسانی که آمار و ارقام مربوط به معاملات ملک مسکونی و واحدهای مسکونی را در سال های متمادی رصد می کنند، این پیش بینی را درست نمی دانند و معتقد هستند این کاهش در اسفند ماه سال های گذشته نیز به وقوع پیوسته است.

یکی از عمده دلایلی که برای کاهش معاملات ملکی در اواخر سال وجود دارد، این است که خریداران واحدهای مسکونی ترجیح می دهند دست نگه دارند تا از تحولات موجود در سال جدید خبردار شوند. البته این ترمز در معاملات ملکی بیشتر از طرف فروشندگان ساختمان و فروشندگان واحدهای ملکی وجود دارد.

با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در سال 96، تحولاتی در بازار مسکن پیش بینی می شود. این مناسبات باعث می شود به صورت یک سرعت گیر در بازار معاملات ملکی، خرید و فروش واحدهای مسکونی به تعویق بیفتد و تغییر خاصی رخ ندهد. بازار معاملات مسکونی به دلیل ابهامی که برای طرفین معاملات ملکی دارد، می توان از سرعت معاملات بکاهد. خریداران و فروشندگان واحدهای مسکونی همواره در پی آن هستند که معاملات ملک مسکونی را در بهترین فرصت و بهترین زمان ممکن به انجام برسانند.

کلمات کلیدی: تحولاتی در بازار مسکن، سرعت گیر در بازار معاملات ملکی، خرید و فروش واحدهای مسکونی، بازار معاملات مسکونی، طرفین معاملات ملکی، خریداران و فروشندگان واحدهای مسکونی، فروشندگان ساختمان و فروشندگان واحدهای ملکی، کاهش معاملات ملکی، آمار و ارقام مربوط به معاملات ملک




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com